билим берүүдѳгү заманбап информациялык технологиялар институту

Жакшылык жерде калбайт - Не уставайте делать добро

Тарыхы


Өлкөдө социалдык-экономикалык өнүгүүсүнүн көбөйүшү менен, Эмгек рыногунда ар кандай тармактарда квалификациялуу адистеринин талабы көбөйүүдө. Ишито бүгүнкү иш-аракеттердин ээлеринин артыкчылыктарын белгилеп өттү - бул сапатты тарбиялоо жана даярдоо, абийирдүү, Жооптуу адистер жана татыктуу адамдар! Бул үчүн келечектеги муунга окутууда өзгөчө көңүл буруу жана жогорку чыдамдуулукту төлөө керек, Ар кандай мамилелерди өнүктүрүүнүн өзгөчөлүгү, технология, Өлкөдөгү жана дүйнө жүзүндөгү системалар жана реформалар.
Билим берүүдө заманбап маалыматтык технологиялар институту (Isito) ноябрда түзүлгөн 2003 жыл. Атыңызга жооп берүү, акыркы жылдары, Университет материалдык-техникалык каражатты түздү, Окутуу жана лабораториялык база, Он структуралык бирдик менен аныкталган, факультет, Уставдык исито жана башка документтер, Кыргыз Республикасынын мамлекеттик стандартынын талаптарын аткарган.
Жаңы социалдык-экономикалык шарттарда, институт персоналды өркүндөтүү үчүн чоң ишти жана билим берүүнү өнүктүрүү үчүн программаны ишке ашырат, Мамлекеттик мыйзам актыларына ылайык, Кыргыз Республикасынын келечектеги өнүгүүсүн эске алуу менен.
Ишиту өнүктүрүү стратегиясы, Алгач институттун илимий кеңешинин негизги документтеринде аныкталган жана чагылдырылган, Факультеттер, Бөлүмдөр, ошондой эле илимий консультанттар кеңеши, ведущего мониторинг цели и задач по перспективному развитию. Мезгил-мезгили менен, Персоналды окутуу боюнча жаңы багыттарды иштеп чыгууну жана киргизүүнү баалоо талдоо жүргүзүлөт. В среде основных стратегических задач развития ИСИТО, для формирования плана на очереднойпериод, Ал баса белгилениши керек:
  1. Изучение проблем обеспеченности кадрами в различных отраслях, направлениях и административных подразделениях страны;
  2. Анализ современных педагогических, илимий, лабораторных возможностей;
  3. Өнүгүү жана конверсиялоо, совершенствования качества преподавания путем планомерного внедрения новых, перспективных технологий обучения;
  4. Өркүндөтүлгөн окутуу, преподавательского и учебно-вспомогательного персонала, через собственный факультет педагогического мастерства;
  5. Подготовка научно-педагогических кадров. Акыркы бир нече жылда, Бир катар өлкөлөрдүн тажрыйбасы катары көрсөтүлөт, Тапшырма алдыга коюлган, Үзгүлтүксүз изилдөө, Жаңы пайда болгон жаңы ыкмалар жана техникалар, Педагогикалык катары, жана ЖОЖдорду илимий изилдөө;
  6. Иситанын чек араларын кеңейтүү, жаңы базарларга чыгаруу жана кирүү;
  7. Ар кандай институттар менен стратегиялык келишимдерди түзүү, тажрыйба алмашуу жана билим алмашуу.
Узак чуркоодо, Төмөнкү өнүгүү стратегиясын айырмалоого болот, Институттун миссиясына дагы жооп берүү:
  1. Окуу сабагынан өтүү формасына өтүү, студент өз алдынча суроолордун керектүү чөйрөсүн өз алдынча аныкташы керек. Мугалимдин милдети - бул окуучуга тиешелүү билим берүү ыкмаларын уюштуруу ыкмаларын уюштуруу, Ал учурунда илимий билимдин объективдүү карама-каршылыктарга жана аларды чечүү жолдоруна байланган. Ойлонууну үйрөнөт, Билимди чыгармачыл;
  2. Ар кандай версиялары аркылуу, дисциплиналарды натыйжалуу жайылтууну жана алардын изилдөөнүн ырааттуулугун камсыз кылуу;
  3. Маанилүү дифференциялоо шарттарында, Андан тышкары, туруктуу, Дүйнөлүк көрүү жана моралдык маселелер, Университеттин дагы бир стратегиялык милдети, Талкуулоону өнүктүрүү-болбогон эмеспиз, жана моралдык жактан таза көрүнүштөр жана көз караштар. Бул жагынан алганда, университет адамдын моралдык аспектине сергек жана оңдоп-түзөө керек;
  4. Университет, Бул учурда, Исито, Келечектеги бүтүрүүчүлөрдүн көз карашын жана алардын конфессиялык планыдагы позициясын кылдаттык менен анализ кыласыз;
  5. Экологиянын мүнөзү жана көйгөйлөрү жөнүндө талкуулоо боюнча жогорку окуу жайларын жайгаштыруу жөнүндө өзүнчө план түзүшү керек.
Иш-аракеттеринин биринчи күндөрүнөн тартып, институт өзүнүн кесиптик жана билим берүү тармагын натыйжалуу уюштурду, Окуу жана илимий иш, Мындай иштин мындай багыттары, Кантип:
  • Заманбап талаптардын деңгээлинде университеттин жогорку факультетин жана университеттин материалдык-техникалык базасын өнүктүрүү;
  • Экономиканын ар кайсы тармактарына суроо-талапка квалификациялуу персоналды окутуу, Мамлекеттик башкаруу жана социалдык чөйрө;
  • Заманбап билим берүү технологияларын колдонуу жогорку сапаттагы окутууну камсыз кылуу;
    Компетенттүү адистерди жана өлкөнүн социалдык жигердүү жарандарын билим берүү;
  • жаңы лабораториялык базаны түзүү, Телекоммуникация инженердик жабдууларга жана компьютердик тармактарга негизделген;
  • Китепкананын фондунун туруктуу толуктоосу, Электрондук китепкананы өнүктүрүү жана Интернет ресурстарына студенттердин жана мугалимдердин кеңири мүмкүнчүлүгүн камсыз кылуу;
  • өнүгүү (Эң бийик) Экинчи кесиптик билим берүү үчүн экинчи кесиптик билим берүү, фирмалар, компаниялар, Мамлекеттик жана укук коргоо органдары, Саламаттыкты сактоо мекемелери, анын ичинде республиканын региондорунда;
  • Чет мамлекеттердин университеттери менен билим берүү жана илимий кызматташууну түзүү жана Европа билим берүү мейкиндигине интеграциялоо, КМШга жана ШКУнун илимий-билим берүү долбоорлоруна катышуу.
Натыйжада, бүгүнкү күндө жогорку кесиптик билим берүү факультетинин алкагында билим берүү жана илимий комплекс, Профессионалдык жана медициналык колледждер, Педагогикалык көндүмдөрдү көбөйтүү факультети, Ггдеги аймактык коллеждер. Талас, Токмак и Токтогул, жогоруда айтылгандардан 5000 Тил илиминин талаасында колдонмо информатика илиминин бакалаврларын даярдоо чөйрөсүндөгү студенттер, Юриспруденция жана экономика, боюнча 10 Орто кесиптик билим берүү адистиги (Юриспруденция, Компьютердик жабдууларды тейлөө, Банкинг, Башталгыч класстарда окутуу, Экономика жана эсепке алуу, Стоматология, Терапевтикалык иш, Медайым, Obstetroe, аптека).
Билим берүү процесси насыя технологиясын колдонуп заманбап модулдук-рейтинг тутумуна ылайык уюштурулган.
Менен 2015 G. Студенттерди жакшы изилдөөнү, өз каражаттарынын эсебинен институт катталган стипендия тарабынан бөлүнөт. Биздин өлкөдө биринчи жолу!
Лекциялар жана семинарлар жабдылган көрүүчүлөрдө өткөрүлөт, Компьютердик класстар жана адистештирилген лабораториялар, жана мамлекеттик уюмдарда практика, Фирмалар жана банктар, Эки тараптуу келишимдердин негизинде медициналык мекемелер. GG. Талас менен Токмок жаңы имараттардын билим берүү процессине негизделген жана киргизилген, Институттун көп тармактуу клиникасы курулуш жана жабдуулар аяктап жатат (Республика же республиканын медициналык университети же колледжи жок), боёк бөлмөсү 300 жерлер жана башка буюмдар.
Билим берүү процессиндеги негизги "семинардын" бир түрү - инновациялык окутуу технологиялар борбору (Cyto) Isito. Бул борборго кеңири китеп фонду менен салттуу илимий китепкана кирет, Электрондук китепкана, Интернет, Жети компьютердик лабораториялар. Cyto Сабактардын телекоммуникациялык форманын элементтерин окуу процессине киргизет, аралыктан окутуу, билим берүү жана илимий жана таанып-билүү фильмдеринин каражаттарын түзөт, Аудиограмма, ж.б..
Профессорлор Институтта жемиштүү иштеп жатышат, Ассоциациялар жана мугалимдер, Илимий монографиянын жана окуу китептеринин авторлору, Эл аралык абройлуу эл аралык конференциялардын катышуучулары, Чоң педагогикалык жана кесиптик тажрыйбасына ээ.
Университеттин ишмердүүлүгүндөгү өзгөчө орун илимий жактан ээлейт- Изилдөө жана жарыялоо иши. Акыркы жылдары биздин мугалимдер корголгон 1 Доктордук диссертация, Коргоо үчүн даярдалган 2 диссертация, жарыяланган 20 Монографтар, Окуу куралдары жана методикалык окуялар. Менен 2015 G. Институт айырмаланат 2 Тегирмен. Сомов өз илимий-педагогикалык кадрларын максаттуу окутуу үчүн.
Университеттин жана илимий чөйрөдө эл аралык илимий-практикалык конференциялар урмат-сый менен жүргүзүлөт., Бардык жогорку жана орто кесиптик билим берүү мекемелерине жана илимий-изилдөө уюмдарына бөлүштүрүлгөн материалдары, ошондой эле республиканын билим берүү чөйрөсүнүн региондоруна.
Учурда онлайн режиминде конференцияны өткөрүүнүн методологиясы жана тартиби иштелип чыккан. Бул конференцияларга катышууга киришүү гана берилет, анын изилдөөсү практикалык жана табиятта колдонулат.
Илимий студенттик конференциялар жылына эки жолу өткөрүлөт, Көбүнчө үч жумушчу тил менен (Орусча, кыргызским, Англисче). Мындан тышкары, исито студенттеринен тышкары, башка жогорку окуу жайлардын студенттери аларга гана эмес, активдүү катышып жатышат.
Иситода структура бар, башка университеттерде эмес - илимий консультанттар кеңеши (СНК). Бул кеңешке жакшы окумуштуулар, академики, Профессор, Илимдердин доктору, Негизги монографиялардын жана окуу китептеринин авторлору. Кеңештин отурумдарында, бир катар маселелер жана илимий изилдөөлөрдү өнүктүрүү маселелери каралат, Даярдык илимий макалаларды экспертиза жүргүзүү жүргүзүлөт, окуу куралдары, Окуу куралдары, Илимий монография. Ар кандай ISITIE бөлүмдөрүнүн ишин талдоо жүргүзүлөт. Кеңеш мындай жакшы-билген илимпоздор кирет, Кантип: академик, Медицина илимдеринин доктору Мамытов М.М.; академик, Экономика доктору Койчуев Т.К.; академик, Медицина илиминин доктору Kudayaov DK; академик, Медицина илимдеринин доктору Раимжанов АР; профессор, Медициналык илимдер доктору Песин Ю.М.; профессор, Укуктук илимдер доктору Сыдыкова Л.К.; профессор, Педагогика илимдеринин доктору Чымманов Ж.А.. Иситанын факультетин илимий изилдөө иштеринен тышкары, Элдик комиссиялар кеңешинин мүчөлөрү жаш илимпоздордун ишине өтө күчтүү адеп-ахлактык таасирин тийгизет.
Институт "Бюллетен ISITO" илимий журналы тарабынан басылып чыккан, Кыргыз Республикасынын эң жогорку сертификациялык комиссияында катталган. Буга байланыштуу популярдуу журнал баракчаларында жарыяланган макалалар, Илимпоздорду биздин өлкөнүн гана эмес, илимий изилдөө натыйжалары, бирок Казакстан, Орусия, Польша, Иран Ислам Республикасы, Өзбекстан жана Тажикстан.
Менен 2007 Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин атынан жылдар, Исито - бул "орто кесиптик билим берүү - Кыргызстан" орто кесиптик билим берүү маселелери боюнча адистештирилген журналдын ко-милдетин жана басмаканасы.
Институт Кыргыз Республикасынын билим берүү чөйрөсүндө ченемдик укуктук актыларды чогултууну камсыз кылат. Мындай басылмалар орто эсеп менен жетектөөчү органдардын суроо-талабын талап кылат, орто кесиптик жана жогорку билим. Алар үчүн ыңгайлуу, Компакт формасы боюнча атайын өкмөттүн жарлыктарын айкалыштырат, Билим берүү жана илим министрлигинин Башкармасынын чечимдери, Типтеги жоболор, Билим берүү тармагында буйруктар жана башка ченемдик укуктук актылар.
Региондук орто кесиптик билим берүүнү Иситонун ишмердүүлүгүнө өзгөчө орун. Кыргыз Республикасынын үч чоң аймактарында, аймактык билим берүү борборлору иштейт (RCO Isiti), Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги менен түзүлгөн жана isito - аймактык мамлекеттик администрациялардын жана башкаруу органдарынын ортосундагы үч келишимдердин негизинде иштейт.
Аны баса белгилөө керек, Иерто айыл жаштарынын билим берүү кызматтарын көрсөтүү менен эле чектелбейт, Анын региондордо географиясы мындай чөйрөлөргө карата колдонулат:
  • Орто мектептерге чейинки тренингдерди жана семинарларды өткөрүү аркылуу орто мектептерде методикалык жана башка жардам көрсөтүү, аталыштар жана ушул мектептердин мугалимдеринин айрым категориялары менен;
  • Интенсивдүү компьютерди уюштуруу, Тиешелүү сертификаттар аяктагандан кийин, айылдыктар жана башка курстар үчүн тилдер жана башка курстар;
  • Экономикалык структураларды жана аймактардын укук коргоо органдарынын кызматкерлерин башкаруунун кызматкерлерин алдыңкы окутууну уюштуруу.
Бул аймактарда isito иш-аракетинин, олуттуу жана позитивдүү тажрыйба топтолгон.
Иситодо студенттин инсандыгын түзүүгө өзгөчө көңүл бурулат, Анын моралдык билими жана маданият эс алуусун уюштуруу. Спорт бөлүмдөрү, Кызыктуу чөйрөлөр жана студенттик чыгармачылык. Акыркы жылдардагы тажрыйба катары көрсөтүлөт, Студенттик жаштар өз убагында чыгармачыл уюмуна жана алардын мүнөзүн түзүүгө оң таасирин тийгизүүнү каалагандыгы үчүн жандуу кызыгууну тез өнүктүрүшөт.
Балким, Бул сөзсүз апырт мамиле болбойт, адеп-ахлактык жана социалдык жактан маанилүү инсандык билим берүү анчалык деле татаал эмес экендигин, адис окутуудан көрө.
Институт токтоп турбайт, интенсивдүү жана динамикалуу өнүгөт, Анын ишинин географиясы кеңейип жатат. Бүгүнкү күндө ар кайсы өлкөлөрдүн студенттери Иситада окушат. Бирок Иситанын тышкы иш-чарасынын негизги иш-чарасы февраль айында болгон 2008 жыл. Талдоо жана карап чыккандан кийин, Иран Ислам Республикасынын Билим берүү жана билим берүү министрлиги билим берүү чөйрөсүндөгү заманбап маалыматтык технологиялар институтунун дипломун таанууну чечишти (Isito) Иран бүтүндөй. Ушул жогорку окуу жайларынын иш-аракеттеринин мындай жогорку баа институттун персонал потенциалын кылдаттык менен талдоодон кийин баяндалган, анын билим берүү жана компьютердик негиздери жана билим берүү процессин уюштуруунун өзгөчөлүктөрү. Албетте, Ишитикалык топ Иран Министрлигинин жетекчилигине чын жүрөктөн ыраазычылыкты билдирет, Бирок ошол эле учурда, бардык кызматкерлер жана окутуучулар кызматкерлери дагы башка аракеттерди жасашы керектигин жакшы билишет, Межитонун илимий ишмердүүлүгүн жана билим берүү процессин чыгармачылык менен иштеп чыгуу жана байытуу.
Институт башкаруу институту менен кызматташат, Экономика жана инновациялар (Москва, Орусия) жана Беларусь Улуттук Техникалык Университети (Минск, Беларус).
Жакынкы келечекте Түркиядагы университеттер менен билим берүү жана илимий байланыштарды түзүү, Кытай, Иран жана башка өлкөлөр, Болонья декларациясынын алкагында илимий жана билим берүү долбоорлоруна катышуу, Көзкарандысыз Мамлекеттердин Шериктештиги, Евразия экономикалык кызматташтыгы жана Шанхай кызматташтык уюму.
Сөз, Иситонун динамикалуу өнүгүү процессинде!

  • Автор: admin
  • Жаратылган: Декабрь 20th, 2016
  • Көрүлдү: 16754
Alexa Seleno
@alexaseleno