Institute of Modern Information Technologies in Education

Don't get tired of doing good - Goodness is not left on the ground

Banking


Basic Professional Educational Program

080108 "Banking"

 

  • Qualification – специалист банковского дела
  • The term of training: On the basis of basic general education - 2 years 10 months

on the basis of secondary general education - 1 year 10 months

 

 

The goals of the educational program:

 

Target 1: Развитие социально – личностных и профессиональных компетенций выпускника в соответствии с современными требованиями рынка труда и запросами населения в удовлетворении потребностей общества в специалистах со средним профессиональным образованием в области клиентского обслуживания.

Target 2: Preparation of a specialist ready to carry out successful communicative, профессиональные и другие действия в области клиентского обслуживания по проведению анализа факторов, affecting the dynamics of the main economic indicators of the commercial bank.

Target 3: Training of specialists, owning an integral knowledge system about the world, capable of focusing in the values ​​of life, culture and professional sphere.

 

The results of the educational program:

 

  1. Ability to perceive and develop knowledge.
  2. Adherence to a healthy lifestyle.
  3. Приверженность к сохранению экологии.
  4. Ability to apply knowledge in practice.
  5. The ability to lead and the ability to work in a team.
  6. Patriotism and preservation of cultural values.
  7. The ability to show tolerance and respect for others.
  8. Possession of knowledge of the professional field.
  9. Умение организовывать собственную деятельность, choose methods and ways to perform professional tasks, evaluate their effectiveness and quality.
  10. The ability to competently communicate in the state, official and foreign languages ​​and work in a team.
  11. Способность решать проблемы, make decisions in standard and non -standard situations, show initiative and responsibility.
  12. Умение осуществлять расчётно-кассовое обслуживание клиентов.
  13. Осуществление и учет расчётно-кассовых, кредитных операций, операций на финансовом рынке.
  14. Способность ведения анализа экономической деятельности коммерческого банка.
  15. Умение осуществлять продажи банковских продуктов и услуг, Quality customer service.
  16. Знание в проведении анализа экономической деятельности коммерческого банка.
  17. Знание в проведении оценки финансового состояния коммерческого банка.
  18. The ability to show tolerance and respect for others.
  19. Умение реализовывать маркетинговую стратегию коммерческого банка.
  20. Legal literacy.
  21. Knowledge of the documentary support system.

  • Author: admin
  • Created: Ноябрь 12th, 2019
  • Viewed: 3284
Alexa Seleno
@alexaseleno